1. Spotkanie w miejscu wykonania prac naszego przedstawiciela z inwestorem w celu wstępnego określenia rodzaju i zakresu prac do wykonania.
2. Kolejne spotkanie w celu (jeżeli w trakcie pierwszego spotkania nie zostaną te kwestie ustalone):
- ustalenia technologii,
- ustalenia zakresu prac,
- ustalenia terminu prac,
- ustalenia cen jednostkowych,
- przedstawienia sposobu finansowania robót:
- 30-40% kwoty określonej kosztorysem przedmiarowym tytułem zaliczki – w dniu podpisania umowy,
- 20% kwoty określonej kosztorysem przedmiarowym z chwilą wykonania stanu połowy robót – w terminie określonym w wystawianej przez wykonawcę fakturze VAT;
- pozostała kwota wynagrodzenia w wysokości stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą otrzymanego przez Wykonawcę wynagrodzenia, wskazanego w w/w punktach, a kwotą określoną kosztorysem powykonawczym z chwilą wykonania całości robót w terminie określonym w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT.
- przekazanie materiałów informacyjnych.
3.Przedmiar robót (pomiar na placu budowy).
4. Sporządzenie kosztorysu ofertowego na podstawie pomiaru i ustalonych cen jednostkowych.
5. Podpisanie umowy o wykonanie prac.
6. Wykonanie prac.
7. Rozliczenie końcowe:
- rozliczenie według kosztorysu powykonawczego w oparciu o wcześniejsze ustalone ceny jednostkowe oraz ponowny pomiar rzeczywisty budynku (obmiar robót);
- rozliczenie końcowe uwzględnia ewentualne prace dodatkowe, których nie objęto kosztorysem ofertowym, a które zostały dodatkowo zlecone przez inwestora w trakcie trwania robót.
Nad każdym z wymienionych punktów pochylamy się z należytą starannością i robimy wszystko, aby przedstawiony proces przebiegał jak najszybciej.
Zapraszamy do współpracy
Nasze usługi są ubezpieczone aktualną polisą OC. Ceny poszczególnych usług zawarte są w cenniku.