Skip to content
- Spotkanie w miejscu wykonania prac naszego przedstawiciela z inwestorem w celu:
■ ustalenia technologii,
■ ustalenia zakresu prac,
■ ustalenia terminu prac,
■ ustalenia cen jednostkowych,
■ przedstawienia sposobu finansowania robót:
■ 30-40% kwoty określonej kosztorysem przedmiarowym tytułem zaliczki – w dniu podpisania umowy,
■ pozostała kwota wynagrodzenia w wysokości stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą otrzymanego przez Wykonawcę wynagrodzenia, wskazanego w zaliczce, a kwotą określoną kosztorysem powykonawczym z chwilą wykonania całości robót w terminie określonym w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT.
■ przekazanie materiałów informacyjnych. - Przedmiar robót (pomiar na miejscu zlecenia często odbywa się tego samego dnia, w którym ustalamy powyższe kwestie.).
- Sporządzenie kosztorysu ofertowego na podstawie pomiaru i ustalonych cen jednostkowych.
- Podpisanie umowy o wykonanie prac.
- Wykonanie prac.
- Rozliczenie końcowe:
■ rozliczenie według kosztorysu powykonawczego w oparciu o wcześniej ustalone ceny jednostkowe oraz ponowny pomiar rzeczywisty budynku (obmiar robót);
■ rozliczenie końcowe uwzględnia ewentualne prace dodatkowe, których nie objęto kosztorysem ofertowym, a które zostały dodatkowo zlecone przez inwestora w trakcie trwania robót.